PPC Trenčín: vyššia návštevnosť webu za menej peňazí

ppc-kosice

Iste je aj vašim cieľom dostať svoju firmu do povedomia potenciálnych klientov a zvýšiť návštevnosť webovej stránky a eshopu. Nie je to nič náročné, stačí nájsť len správnych ľudí, ktorí presne vedia, ako na to. Riešením sú Pay Per Click kampane, ktoré máme v Teapote tak radi. Klienti sú ochotní zaplatiť len za výsledky a […]

Keď Teapot robí PPC, Trnava kliká

ppc-kosice

Máme radi, keď vieme na čom sme a to isté chceme dopriať aj našim klientom. PPC (Pay per Click) kampane predstavujú skvelú možnosť, ako zvýšiť návštevnosť webových stránok a eshopov. Prečo? Pretože klient je ochotný zaplatiť, len za to, čo funguje. Pri PPC reklamách platí, že fungujú vtedy, keď na ne užívatelia kliknú.  Ako to […]

Keď Teapot robí PPC, Nitra ide hore raketovou rýchlosťou

ppc-kosice

Aj vy ste spokojní, keď viete, na čom ste? Presne to isté chceme aj my a rovnako pristupujeme k našim klientom. PPC (Pay Per Click) kampane máme radi, pretože ide o skvelý spôsob, ako na webové stránky a eshopy pritiahnuť viac ľudí. Klienti sú ochotní zaplatiť, len za to, čo funguje a prináša výsledky. To […]

PPC Banská Bystrica: úspešné kampane vďaka Teapotu

ppc-kosice

Všetky firmy chcú presne vedieť, na čom sú a my im to doprajeme. Pay Per Click kampane sú našou obľúbenou cestou, ako zvýšiť návštevnosť webových stránok a eshopov. Klienti sú spokojní a ochotní zaplatiť, pretože PPC funguje a prináša skutočné výsledky. A viete, kedy je reklama úspešná? Vtedy, keď užívateľa zaujme a ten na ňu […]

Nazrite do sveta PPC – čo to je a ako môže pomôcť vášmu biznisu?

grafika s nápisom PPC

Zvýšenie predajov, povedomie o značke a bezproblémové dosiahnutie cieľov – po tom túži každý, koho víziou je vybudovať úspešný biznis. Bez existencie v online priestore sa dnes už málokedy dá dobre fungovať a zabezpečiť, aby firma rástla. Najmä posledné tri roky a epidemická kríza pritlačili nejedného podnikateľa, aby svoj biznis presmeroval z offline do online […]

Teapot robí SEO, Banská Bystrica stúpa vyššie!

seo-banska-bystrica

Vďaka optimalizácii pre vyhľadávače bude vaša webová stránka alebo eshop vždy na očiach. Už sa vám podarilo dostať sa a držať sa na predných pozíciách? Gratulujeme, nasledujúce riadky vás asi neobohatia. Ak ale patríte medzi tých, ktorých optimalizácia webových stránok zaujíma a ste z Banskej Bystrice, určite čítajte ďalej. Nevešajte hlavu, všetko sa dá, keď […]

Kvalitné PPC? Žilina, odpoveďou je Teapot!

ppc-kosice

Prečo máme to PPC tak radi? Pretože chceme mať vo veciach jasno a to isté očakávajú aj klienti. Pay Per Click kampane sú pre nás obľúbenou možnosťou, ako pritiahnuť na webové stránky a obzvlášť eshopy viac návštevníkov. Výhodou je, že klient platí len vtedy, keď reklama funguje. To znamená, že neplatí za jej plošné zobrazovanie, […]

Teapot robí PPC, Prešov kliká

ppc-kosice

Prečo práve PPC kampane? Jednoducho chceme, aby naši klienti dosahovali výsledky! Klientova spokojnosť = naša spokojnosť. PPC predstavuje ideálnu cestu, ako zvýšiť návštevnosť webstránok a eshopov.  Pay Per Click je forma reklamy, ktorej cena závisí od počtu kliknutí. To znamená, že ako klient neplatíte za jej zobrazenie vo výsledkoch, ale za každý klik. A to […]

Prieskum odhalil hlavné výzvy, ktorým čelia HR špecialisti a recruiteri

hr špecialista na pohovore s uchádzačkou o prácu

200 odborníkov sa vyjadrilo k najväčším prekážkam, s ktorými sa stretávajú počas náboru nových zamestnancov.   Nedávno sme na sieti LinkedIn spustili zaujímavý prieskum, ktorého sa zúčastnilo 200 špecialistov v oblasti ľudských zdrojov a náboru. Cieľom bolo lepšie pochopiť hlavné problémy, na ktoré narážajú pri hľadaní kvalitných uchádzačov a talentov, keďže súčasný trh práce sa mení […]

Ako na employer branding?

Patrik je CEO agentúry Teapot, ktorá sa na employer branding špecializuje už viac ako 6 rokov. Za ten čas pomohla spoločnostiam ako Amazon, Dekra alebo Camfil zlepšiť ich vzťah so zamestnancami.  Správne uchopenie employer brandingu je v súčasnej napätej situácii na trhu práce určite dôležité. Pravdou je, že ho treba permanentne aktívne riadiť. Ak firmy […]