Každá firma túži na svoju webovú stránku alebo eshop prilákať viac návštevníkov. Často sa o to firmy pokúšajú svojpomocne a investujú do nie príliš šťastných riešení. Ako efektívne presvedčiť ľudí, aby si vás všimli a nakoniec aj nakupovali? Odpoveďou sú PPC kampane. Dnes ste natrafili na správne miesto, pretože sme tu na to, aby sme sa o to postarali. Ešte predtým si však povieme viac, na akom princípe fungujú Pay Per Click kampane. Už názov naznačuje, že ako inzerent platíte za kliknutie na reklamu, nie za jej zobrazovanie.
Ľudia su ochotní zaplatiť len za to, čo naozaj funguje. Nikto neinvestuje do nekvalitného auta. To isté platí pri reklamách. Tie fungujú vtedy, keď užívatelia na ne kliknú.
Za roky našej práce sa nám podarilo zaujať tisícky užívateľov internetu. Kliky hovoria za všetko, preto vám na ochutnávku poskytujeme prípadovú štúdiu jedného z našich klientov, kde sa môžete presvedčiť o skvelých výsledkoch, ktoré sme dosiahli vďaka PPC.
Hľadá sa PPC špecialista? Poprad pozná skvelé riešenie
Či už je vaša firma z Popradu, Košíc, Bratislavy či okolitých miest, na tom nezáleží. Nemusíte nikam cestovať, internet vám dáva voľnú ruku a práve ste jedného PPCčkara našli. Firmám prinášame výborné výsledky vďaka trom úspešným reklamným systémom na Slovensku a pre podnikateľov orientovaných na český trh máme v rukáve ešte jedného žolíka. Poďme si ich predstaviť.
Google Ads
Starý dobrý ujo Google neváha a firmám ponúka možnosti, ako zvýšiť návštevnosť ich webov. Ide o top vyhľadávač a používa ho až 90 % užívateľov internetu na Slovensku. Už tento údaj vám napovie, že ide o jeden z top marketingových kanálov, ktoré vám pomôžu získať viac potenciálnych zákazníkov. Bola by škoda nevyužiť ho na namakanú kampaň.
Seznam – Sklik
Klientom z Čiech prináša výsledky internetový vyhľadávač Seznam.cz s jeho inzertnou platformou Sklik. Ak ste sa rozhodli rozšíriť pôsobenie firmy k našim susedom, určite vám ho odporúčame.
Facebook PPC
Nemalý počet ľudí trávi voľný čas na Facebooku a Instagrame. Keďže sa tam nachádzate vy, vaša rodina, známi a klienti, využite ich potenciál a investuje do kvalitnej reklamy. Facebook môže vyzerať ako džungľa, ale zdanie klame. Skúsený PPC špecialista vytvorí priestor pre stretnutia medzi vami a vašimi klientmi a návštevnosť pôjde pekne hore. Časom sa z bežných používateľov stanú verní zákazníci.
Etarget
Etarget je najrozsiahlejšou PPC inzertnou platformou na Slovensku a jednotlivé reklamy zobrazuje na okolo 1000 webových portáloch! Oslovovať môžete klientov z celej Strednej Európy, preto ak máte veľké ambície, choďte do toho!
Už je jasné, že online inzerciu nelimitujú žiadne hranice. V Teapote môžeme voľne lietať a pretaviť naše nápady na horúce a úspešné reklamné kampane do reality.
Ak potrebujete pomôcť, sme tu pre vás a môžete sa na nás obrátiť s akoukoľvek otázkou. Vaša spokojnosť je aj naša spokojnosť. 🙂 Akékoľvek otázky a nejasnosti smerujte, prosím, na tento email.
Aké sú výhody PPC reklamy?
Pozrite sa na kľúčové body, prečo sa oplatí investovať do výkonnostného marketingu:
Presne viete, kam idú vaše peniaze
Neplatíte za plošné zobrazovanie reklamy, ale za klik, teda za potenciálneho zákazníka. Tým, že sa zobrazuje len vymedzenej skupine ľudí, sa stáva oveľa výhodnejšou, pretože nemrháte svojím kapitálom. Oslovujete len tých, ktorí sa o vaše produkty zaujímajú.
Konkrétne cieľové publikum
Mnohé firmy si naivne myslia, že viac je viac a čím viac peňazí nalejú do reklamy, tým viac zákazníkov získajú. V mnohých prípadoch je to však kontraproduktívne. Online marketing prináša možnosti, ako detailne špecifikovať vašu cieľovú skupinu, ktorá sa reálne zaujíma o vaše produkty a je ochotná nakupovať. Kampane sa budú zobrazovať len jej, takže v konečnom dôsledku budú účinnejšie a lacnejšie.
Kampaň je neustále pod kontrolou
S PPC vždy viete, na čom ste, pretože môžete analyzovať a merať výkonnosť reklám. Bez toho to nejde. Online marketing je úžasný v tom, že výsledky sa dajú merať v reálnom čase a podľa toho môžete vyhodnocovať okolnosti a na základe podrobnej analýzy pozmeniť stratégiu.
Udržiavate vzťahy so zákazníkmi
Sociálne siete predstavujú skvelú príležitosť na komunikáciu a obzvlášť to platí vo vzťahoch medzi firmami a zákazníkmi. Nemusia za vami chodiť osobne alebo vám telefonovať, ako to bolo kedysi. Vďaka internetu vás môžu priamo osloviť a zveriť sa vám s ich otázkami alebo požiadavkami. Vy môžete flexibilne reagovať a poskytnúť im všetky dôležité informácie o vašich službách alebo produktoch. Týmto spôsobom si budujete dôveryhodnosť a dobrú povesť.
Čo je to PPC retargeting
Pokročilé nastavenia vám umožňujú znovu osloviť potenciálnych zákazníkov, ktorí určitým spôsobom už o váš produkt prejavili záujem. Ak už raz navštívili váš eshop alebo stránku na Facebooku, môžete im vašu ponuku aj naďalej pripomínať v rozhodujúcej fáze uvažovania nad nákupom. PPC retargeting je vynikajúcim riešením, ako opätovne vzbudiť záujem a zvýšiť pravdepodobnosť nákupu.
Dôvody, prečo sa obrátiť na PPC špecialistov z Teapotu
Odbremeníme vás a postaráme sa o spravovanie a tvorbu kampaní za pomoci všetkých spomenutých PPC systémov. Samozrejme tomu predchádza analýza súčasných reklamných kampaní, aby sme zistili, či potrebujú vylepšiť. V prípade potreby navrhneme nové postupy.
Keďže dôsledný prístup patrí medzi naše silné vlastnosti, príležitosti na zlepšenie nachádzame aj v rámci dizajnu, architektúry, funkčnosti webstránky a tiež zhodnotíme vašu dlhodobú stratégiu na sociálnych sieťach.
Ako PPCčkari sme:
Kreatívni
Ideálnemu PPC špecialistovi nemôže chýbať vynaliezavosť a veľká dávka hravosti a kreativity. Tieto vlastnosti sú nevyhnutné pri tvorbe grafiky či reklamných textov, ale aj pri nastavovaní kampaní a hľadaní čo najvyššej účinnosti za čo najvýhodnejšiu cenu ku klientovej spokojnosti.
Systematickí detailisti
Bez poriadku a prehľadného systému nemôže fungovať žiadny úspešný kolektív. Rovnaký princíp platí aj pri samotných kampaniach, na ktorých pracujeme usilovne ako včielky. Analyzujeme štruktúru webstránky a následne ju aplikujeme pri nastavení štruktúry kampane. Neuniknú nám žiadne detaily. To je cesta k pozitívnemu výsledku.
Hodnoverní
V rámci tímu si dôverujeme, sme k sebe úprimní a vždy sa môžeme jeden na druhého spoľahnúť. Keď niečo sľúbime, dodržíme to. A to platí aj vo vzťahu s klientmi. Ďalšia vec je, že sme ochotní podeliť sa navzájom s čerstvými poznatkami a know-how. Cenné informácie a zistenia využije celý kolektív pre svoj rast a prosperitu.
Zvedaví
Netajíme sa ani svojou zvedavosťou pretože si uvedomujeme, že online priestor nám každý deň prináša novinky, pravidlá a účinné postupy týkajúce sa inzertných platforiem a samotných kampaní. Vďaka zvedavosti nám nič neunikne a teší nás, keď môžeme tieto čerstvé zmeny aplikovať do aktuálnych reklám.
Racionálni a sebakritickí
Pretože dokážeme odhaliť, priznať a ihneď konať v prípadoch, keď zistíme, že kampaň nejde podľa očakávaní. Potrebné opatrenia prijímame flexibilne a rýchlo. Nebojíme sa pozrieť pravde do očí a pýcha musí ísť bokom. Klient je predsa na prvom mieste.
Srdečne vám odporúčame ochutnať dúšok z PPC kampaní, varených v Teapote. Ozvať sa nám môžete napríklad prostredníctvom tohto emailu.