Top 50 Facebook reklám, na ktoré sme klikli

Upútať pozornosť cieľového publika na Facebooku je ťažké. Predsa je tu nekonečné množstvo profilov na prezeranie, článkov na čítanie a videí na sledovanie. Reklamy na Facebooku vám však prerážaujú tento šum.

Ako preniesť pozornosť používateľov z rodinných fotografií či vzrušujúcich životných udalostí na vašu reklamu? Aj ponúkate produkty, služby alebo alebo obsah, ktoré vaše cieľové publikum chce, musíte ho prezentovať presvedčivým spôsobom. Trefné copy, príťažlivé vizuály a hodnota sú nevyhnutnosťou. Aby reklama priniesla výsledky, budete potrebovať silné CTA, ktoré používateľov naláka na kliknutie.

Spoločnosti a organizácie, ktoré sme tu predstavili, majú 4 spoločné veci, ktoré by mala spĺňať kvalitná reklama na Facebooku:

  • vizuálne: Ľudí zaujmú obrázky oveľa rýchlejšie ako slová. Dbajte na optimalizáciu obrázkov, videí, farieb a akejkoľvek infografiky, aby ste upútali pozornosť divákov.
  • Sú relevantné: Hovorte o tom, čo chcú vaši potenciálni zákazníci. Obsah vašej reklamy a ponuky by mal byť v súlade s potrebami a túžbami vybraného publika. Propagácia novej žilinskej reštaurácie v Čecách asi nemá zmysel.
  • Majú jasnú hodnotovú ponuku: Prečo sa divákom vašej reklamy oplatí prerušiť scrollovanie, aby prešli na vašu stránku? Aká je hodnota, ktorú môžu získať z interakcie s vašou značkou?
  • Lákajú na okamžitú akciu: Malo by byť jasné, aký krok by mal divák urobiť ďalej, aby využil ponuku, prezrel si produkty alebo stiahol obsah. Nenechajte ich hádať.

Je dôležité si uvedomiť, že pre každé odvetvie neexistuje jedna optimálna šablóna reklamy na Facebooku. Reklamy, ktoré budú rezonovať s vaším konkrétnym publikom, sa budú líšiť na základe záujmov, demografických údajov, osobnosti a priorít vašej cieľovej osoby.

Z tohto dôvodu je dôležité, aby ste svoje reklamy priebežne testovali. Aký štýl copywritingu vzbudzuje záujem vášho publika? Ktoré formáty prinášajú najväčšiu mieru zapojenia? Analyzujte reklamy, ktoré ste spustili, a položte si konkrétne otázky o tom, prečo sa výkon týchto reklám líšil. Odhalíte cenné poznatky o svojom publiku, ktoré môžete uplatniť pri ďalšom súbore spustených reklám.

Aby sme vás inšpirovali, vyhľadali sme tých najlepších z najlepších z rôznych odvetví. B2B aj B2C.

Reklama

AdRoll

AdRoll

AdRoll neplytvá miestom na vysvetľovanie toho, čo prinesie jeho produkt. Namiesto toho ukazuje zákazníka, ktorý má s produktom pozitívnu skúsenosť. Reklama pôsobí ľudsky a gestá sú vierohodné.

Titulok s číslom určite nájde odozvu u marketérov, ktorí sa riadia návratnosťou investícií. Nakoniec možno budú používať AdRoll. Páči sa nám aj použitie titulkov. Používatelia si môžu prezrieť reklamu aj s vypnutou hlasitosťou.

Autá

Suzuki SA

Suzuki

Obrázok, ktorý Suzuki South Africa používa v tejto reklame, je vizuálne príťažlivý. Vodič vedľa auta ukazuje, že auto nie je len niečo, čím sa môžete pochváliť – prenáša vás za ďalším dobrodružstvom. Copy hladko zapadá do atmosféry fotografie a zdôrazňuje poslanie spoločnosti Suzuki. Vyrábať autá, ktoré ľudia radi šoférujú.

Oblečenie a vybavenie

Nike

Nike Baby Ad

Ktorého rodiča s malými deťmi nezaujmú takéto roztomilé fotografie? Reklama od spoločnosti Nike zvyšuje povedomie o kolekcii oblečenia pre bábätká a malé deti. Šípka vpravo naznačuje, že po kliknutí na ďalšiu fotografiu na vás čaká ešte viac rozkošnosti.

Lululemon

Lululemon

Táto reklama Lululemon je rovnako dynamická ako športovci, ktorých chce osloviť. Keď ide o športové oblečenie, nezameriava sa len na štýl oblečenia, ale aj jeho praktickú funkciu. Spoločnosť Lululemon používa carousel na prezentáciu svojho oblečenia v rôznych prostrediach, čím demonštruje jeho všestrannosť.

ThredUp

ThredUp

Žiarivé farby tohto GIF-u mu pomáhajú vyniknúť nad zvyškom obsahu na vašej FB nástenke. Titulok priamo hovorí o probléme, ktorý zažíva mnoho pravidelných nakupujúcich v Thrifte. Snažia sa nájsť vysokokvalitné oblečenie. Titulok ThredUp presne vysvetľuje, ako jeho produkt rieši tento problém.

Patagonia

Patagonia

Spoločnosť Patagonia vie, že jej publikum miluje prírodu. Práve preto je tento krásny záber oceánu pre túto reklamu relevantný. V copy sa spomínajú prvky, vďaka ktorým šortky Patagonia dobre fungujú vo vode. Samotné video je toho dôkazom. Reklama obsahuje niekoľko druhov šortiek, takže oslovuje ľudí s rôznym vkusom. Používateľov podnecuje k nákupu.

Ace & Tate

Ace and Tate

Toto stop-motion video je estetické a dokonale sa hodí k štýlu spoločnosti Ace & Tate. Jasne vyjadruje hodnotovú ponuku značky: vysokokvalitné okuliare za férové ceny. Vo videu nie sú žiadne titulky, ktoré by odvádzali pozornosť. Jednoduchosť reklamy je ideálna na zvýšenie povedomia o značke, ako je táto.

Páči sa nám aj pomalé odhaľovanie produktu. Prinútilo nás to zastaviť sa a premýšľať, čo sa nachádza vo vnútri škatule a puzdra.

Lyže Parlor

Parlor Skis

Reklama Parlor Skis je fantastickým príkladom dobre vykonanej lokálnej reklamy. Výrobca lyží sa zameriava na región Nového Anglicka a táto reklama je zameraná na používateľov na severovýchode Spojených štátov. Vďaka tomu je reklama relevantná pre všetkých, ktorí ju uvidia.

Klipy s close-up zábermi vytvárajú pútavé video a text zdôrazňuje hodnotu. Titulok reklamy zaujme každého lyžiara a copy ho v myšlienkach prenesie na čerstvý sneh.

Stavebníctvo

Caterpillar

Caterpillar

Spoločnosť Caterpillar používa krátke vety a frázy na efektívne vyjadrenie svojej hodnoty. Nestráca čas nadýchanými formuláciami. Dbá na to, aby jasne komunikovala výhody používania jej strojov. Šetria totiž čas. Tým, že copy sa odvoláva na výzvy stavbyvedúcich, reklama je vysoko relevantná pre cieľovú skupinu.

Poradenstvo

Accenture

Accenture

Priznáme sa – v tejto reklame nás spočiatku zaujal parkúrista. Ale aj keď naň nemáte rozpočet, pozrite sa na túto reklamu ešte raz. Titulky v peknom fonte budú vyhovovať používateľom, ktorí majú na zariadení nastavený tichý režim.

Accenture je poradenská spoločnosť B2B zameraná na firmy. Scéna s kancelárskou budovou a zamestnancami oslovuje cieľovku a vyniká na časovej osi plnej obrázkov vašich priateľov.

E-commerce

BookBub

BookBub

Vášnivého čitateľa ihneď zaujmú pekné obálky kníh. V tejto reklame BookBub navodzuje pocit, že ste priamo v kníhkupectve.

Páči sa nám aj to, že BookBub prináša krátky kvíz, ktorý poskytne okamžitú hodnotu každému, kto sa zaujíma o knihy. Ide o personalizované odporúčania na čítanie, ktorými sa môže inšpirovať ktokoľvek. Aj keď si nekupuje knihy cez platformu BookBub.

Dollar Shave Club

Dollar Shave Club

Dollar Shave Club v tejto reklame stavil na humor. Copy na obrázku vizuálne dostatočne vyniká, aby vás prinútilo zastaviť sa a zamyslieť sa nad tým, čo značka ponúka. Z titulkov je potom jasné, že Dollar Shave Club predáva produkty osobnej starostlivosti. Strategicky rozširuje spotrebiteľské vnímanie značky z obyčajných holiacich strojčekov na všetky kozmetické produkty.

Vzdelávanie

Match Education

MatchEdu

Match Education v tomto carouseli stavila na farebné jednoduché, ale kreatívne vizuály. Podnecuje na kliknutie, pretože každý obrázok zobrazuje inú položku jedného to-do listu. Copy hovorí priamo o výzve, s ktorou sa stretávajú všetci učitelia – nájsť rovnováhu medzi pracovným a osobným životom. Platforma poskytuje bezplatné riešenie v podobe učebného plánu, ktorý znižuje záťaž pri plánovaní hodín.

University od Washington

Washington

Reklama Washingtonskej univerzity obsahuje záber na jej krásny kampus. Odpovedá na jednu z najčastejších otázok v súvislosti s absolvovaním letných vysokoškolských kurzov mimo školy. Je možné preniesť si kredity?

Uvedením dátumu začiatku výučby sa univerzita delí o kľúčovú informáciu a zároveň nabáda, aby sa študenti prihlásili čo najskôr. Keďže škola túto reklamu zverejňuje na jar, je relevantná pre vysokoškolákov, ktorí si v prvých mesiacoch roka plánujú aktivity na leto.

Finančné služby

Venmo

Venmo

Farby v tejto reklame Venmo sú živé, okamžite upútajú vašu pozornosť a vyzývajú k zapojeniu sa. To odlišuje Venmo od ostatných spoločností v odvetví finančných služieb. Dizajn je prispôsobený na prilákanie mladšej cieľovej skupiny. Venmo využíva jednoduchú strihanú animáciu, ktorá dodáva reklame trochu dynamiky.

Potraviny

HelloFresh

HelloFresh

Propagácia HelloFresh je bezkonkurenčná. Tacos prilákajú každého. Jasná farba pozadia vyniká v preplnenom feede. Zaujalo nás, že spoločnosť vyťahuje žolíka: tacos sú najobľúbenejším jedlom v Amerike.

Sainsbury’s

Sainsburys

Britský supermarket Sainsbury’s tu robí dobre niekoľko vecí. Animácie upútajú pozornosť, výhody stiahnutia aplikácie sú jasné a aplikáciu si viete stiahnuť priamo cez reklamu.

Najviac sa nám páči, že reklama využíva personalizáciu polohy. Technicky je zameraná na ľudí žijúcich v oblasti Darlingtonu, čomu zodpovedá copy.

Zdravie a wellness

St. Jude Children’s Research Hospital

St. Jude

Fundraising je predovšetkým o efektívnom rozprávaní príbehov. Nemocnica St. Jude len v jednom obrázku a niekoľkých krátkych vetách ukazuje, ako váš dar ovplyvní rodiny, ktoré sú postihnuté rakovinou. Láska a starostlivosť, ktoré z fotografie vyžarujú vzbudzujú nádej. Reklama má optimistický podtón, čo je zámerom nemocnice.

Spartan Race

Spartan 2
Spartan 1

Tím Spartan Race používa akčné snímky, na ktorých sú zobrazení ich súťažiaci. Vyvoláva dojem, že preteky sú mimoriadne intenzívne. Tým, že sa vo svojich titulkoch zameriava na konkrétne miesta, používateľom prináša personalizovaný zážitok.

Brauer

Brauer

Okrem toho, že je táto reklama od spoločnosti Brauer milá, páči sa nám, že nepropaguje produkt, ale vzdelávací obsah. Každého rodiča pritiahne roztomilou fotografiou a u diváka vzbudí dôveru tým, že apeluje na základnú prioritu rodiča – jeho dieťa.

Care.com

Care.com

Reklama Care.com spĺňa všetky podmienky úspešnej videoreklamy. Okrem toho, že hneď na začiatku ukazuje príbeh o spokojnosti používateľa, stavil aj na priateľské ľudské tváre. Nechýbajú ani skryté titulky, aby si reklamu prezreli všetci diváci.

Výhody sú jasné a osobná výpoveď ženy dodáva pocit dôvery, ktorý je pre rodičov hľadajúcich opatrovateľky detí na prvom mieste.

Domov

InSinkErator

InSinkerator

Spoločnosť InSinkErator odviedla úžasnú prácu pri vyobrazení svojho produktu ako prostriedku na zlepšenie udržateľnosti. Tým priťahuje ekologicky zamerané publikum. Obrázok esteticky usporiadaných zvyškov jedla upozorňuje na plytvanie potravinami a ukazuje možnosť, ako ich ešte využiť.

Reklama je pútavá, jasne propaguje úctyhodné poslanie a motivuje vás, aby ste sa pripojili znižovaniu množstva potravinového odpadu.

YETI

Yeti

Videoreklama spoločnosti YETI inšpiruje outdoorových nadšencov, aby vyrazili von. Používateľom ukazuje, ako chladiaci box bez problémov zapadne do ich dobrodružstiev. Výhoda boxu je ihneď zrejmá: poskytuje jednoduché riešenie, ako udržať jedlo čerstvé po celý deň. Produkt sám o sebe síce nie je najočarujúcejší, ale príbeh zaujme okamžite.

Sea-Doo

SeaDoo

Reklama na vodné skútre Sea-Doo je dobrá hneď z niekoľkých dôvodov. Jogová pozícia vytvára harmóniu medzi titulkom a hodnotou. Reklama prináša jasné posolstvo o dôvere a pokoji. Samotný produkt pekne vyniká na modrom pozadí. Upokojujúce farby reklamy evokujú pocity bezpečia, ktoré sa spoločnosť Sea-Doo snaží sprostredkovať.

Marks & Spencer

MarksSpencer

Reklama na domáce potreby spoločnosti Marks & Spencer je estetická ako dokonale upravená nástenka interiérového dizajnéra na Pintereste. Šedé podtóny jednotlivých obrázkov spájajú celý carousel a vytvárajú jednotný dojem napriek rôznym farebným paletám.

Páči sa nám aj CTA „Nakupovať teraz”.

Purple

Purple

Reklama spoločnosti Purple poskytuje rýchly prehľad o benefitoch ich matraca. Nielenže si môžete pozrieť krátke svedectvo človeka, ktorý sa vďaka posteli Purple lepšie vyspí. Získate aj rýchly pohľad na víziu, ktorá predchádzala výrobe tohto produktu. Dôveru vzbudzuje tiež možnosť vyskúšať si matrac pod dobu 100 nocí i zmienka o 10 000 top recenziách.

Médiá

Hulu

Hulu

Kreatíva reklamy spoločnosti Hulu je neuveriteľne jednoduchá a napriek tomu vyniká viac ako takmer všetky ostatné reklamy. Jej text je tak stručný a vzdušný, že ho prečítate za niekoľko sekúnd. Čiernobiely kontrast so zelenou tvoria zapamätateľnú kombináciu. Pointu sme okmažite pochopili. Ako vám Hulu uľahčí život? Umožní vám sledovať LIVE prenosy bez zbytočných káblov či pomalých streamovacích služieb.

Los Angeles Times

LA Times 1
LA Times 2

Denník L.A. Times na odlíšenie sa od konkurencie používa jedinečné farebné čmáranice. Chytľavý slogan „Radi používame ústa” vás prinúti prezrieť si reklamu dvakrát. Jasné CTA na predplatné zjednodušuje spôsob, ako sa prihlásiť na odber najnovších správ.

Nezisková organizácia

Habitat for Humanity

Habitat

Habitat for Humanity využíva facebookovú reklamu na propagáciu svojho DIY obsahu. Užitočné tipy oslovujú domácich majstrov, ktorí radi pracujú okolo domu.

Zapáčilo sa nám, že reklama láka na stiahnutie obsahu vizuálnymi náhľadmi a frázami ako „Pozrite si tip č. 76″. Celkovo so 160 tipmi prináša veľkú hodnotu. Organizácii Habitat for Humanity sa táto reklama naozaj podarila.

UNICEF

Unicef 2-1
unicef 1-1

Zaujímavé originálne obrázky UNICEF určite vyniknú vo vašom feede. Téma vakcín v posledných rokoch rozvášnila nejedného človeka, preto oceňujeme hravý spôsob, akým o nej vzdeláva. UNICEF testuje rôzne varianty, aby zistil, ktorý vizuál najviac rezonuje s cieľovým publikom.

Doprava

FedEx

FedEx

Silná a inšpiratívna reklama spoločnosti FedEx ukazuje poslanie spoločnosti a vytvára priateľské povedomie o značke. Reklama je svižná a krátka, takže je ideálna na Facebook. Ukazuje, ako prepravná služba FedEx pomáha svojim rásť malým podnikom. Namiesto využitia plateného spotu a rozprávania o svojich zamestnancoch, dáva do stredu pozornosti podnikateľa.

Softvér

Greenhouse Software

Greenhouse

Grafika tejto reklamy jemným spôsobom odráža názov značky Greenhouse a jej poslanie. Pre náborára, ktorý narazí na túto reklamu, je takýto obsah relevantný a hodnotný. Nenúti ho navštíviť stránku s produktmi alebo sa dozvedieť viac o spoločnosti. Poskytuje návod, čo je skvelý spôsob získavania potenciálnych zákazníkov.

G2 Crowd

G2Crowd 2
G2Crowd

Spoločnosť G2 Crowd nás zaujala niekoľkými variantmi tejto reklami. Keďže potrebuje veľké množstvo recenzií, často spúšťa túto reklamu. Jednoducho dobre funguje na potenciálnych recenzentov.

G2 Crowd neustále testuje rôzne farby a varianty textu, aby zistila, čo najviac rezonuje s jej publikom. Ide o inteligentný spôsob, ako zabezpečiť, aby spoločnosť ďalej získavala nové recenzie a dostala sa do povedomia ľudí.

15Five

15Five

Spoločnosť 15Five priamo reaguje na problém manažérov a ich zamestnancov všade na svete – stres spojený s ročným hodnotením výkonu. Táto reklama obsahuje fotografiu ruky, ktorá odkazuje na názov spoločnosti a zároveň tým dáva istú rozlúčku.

Hired

Hired

Reklama spoločnosti Hired hovorí o tom, čo trápi mnohých náborárov – zdĺhavé hľadanie kandidátov. Na tento problém prináša riešenia. Odpovedá štatistikou, ktorá vás priláka, aby ste platformu vyskúšali čo najskôr. Drvivá väčšina kandidátov na Hired by teda mala zareagovať na vašu ponuku.

Tlačidlo „Rezervovať teraz” odstraňuje všetky prekážky, ktoré by mohli zabrániť v používaní platformy. Presmeruje vás priamo na stránku, kde si môžete vyskúšať demo verziu, aby ste mohli okamžite začať vyhľadávať talenty.

Xero

Xero

Stručné a krátke vety v reklame na aplikáciu Xero jasne vyjadrujú jej výhody: jednoduchšie online účtovníctvo. Reklama je vizuálne jednoduchá, ale elegantná (+vo farbe značky). Rieši jeden z najväčších problémov účtovníctva malých firiem: neporiadok v tabuľkách. CTA je jasné a bez rizika odkazuje priamo na stránku so skúšobnou verziou.

Technológia

Intel

Intel GIF

Carouselová reklama spoločnosti Intel je fascinujúca a dynamická, okamžite vás vtiahne do deja. Vďaka jednoduchému a kreatívnemu copy jasne vykresľuje výhody procesora Intel. Modrá farba je výrazná, vzor bludiska vyniká a úryvky viet na obrázkoch nás lákajú na kliknutie, aby sme poznali celú myšlienku. Ide o efektívny spôsob zvyšovania povedomia o značke. Odkaz je jasný: tento procesor vám umožňuje pracovať efektívnejšie.

Cisco

Cisco gif

Videoreklama na zvýšenie povedomia o značke Cisco vyjadruje jej orientáciu na zákazníka. Jednoduché a inšpiratívne posolstvo ukazuje jej odhodlanie vytvárať technológie, ktoré pomáhajú používateľom dosahovať ich ciele.

HP

HP Officejet

Reklama spoločnosti HP na jej novú samoopraviteľnú tlačiareň krok za krokom vysvetľuje jej výhody. Tlačiareň sama identifikuje a rieši problémy.

Biely pekne vyniká a celá reklama je dynamická. Účinné CTA vás okamžite presmeruje na nákupnú stránku, takže v prípade záujmu sa o produkte ihneď dozviete viac.

CallPage

Callpage

Na reklame CallPage sa nám najviac páči výstižné copy. Keď prvýkrát niečo ponúkate zadarmo, chcete vyzdvihnúť pointu a šíriť hlavnú myšlienku. Nedovoľte, aby čokoľvek iné odvádzalo pozornosť od dôležitej hodnoty. Keď vás táto reklama upúta, zrak vám padne na text, že produkt je zadarmo.

Je tu viditeľné tlačidlo, ktoré vás láka na spustenie skúšobnej verzie, a tlačidlo „Zaregistrovať sa” vás presmeruje priamo na stránku, kde si môžete prezrieť, čo obsahujú bezplatné a platené balíky.

Asana

Asana

Oranžová reklama spoločnosti Asana vyniká oproti akémukoľvek inému obsahu vo feede. Veľký biely text s jednoduchým sloganom sa ľahko číta. Priateľským a priamočiarym spôsobom informuje o výhode nástroja. Nechýba ani priamy odkaz na spustenie bezplatnej skúšobnej verzie. Páči sa nám použitie super krátkych, sviežich viet na vyjadrenie myšlienky.

Square

Square

Táto reklama nás zahriala pri srdci. Spoločnosť Square využila krásne video a premenila ho na pôsobivú carouselovú reklamu. Vďaka tomu príbeh odhaľuje sám používateľ. Záverečný slajd je trochu tajomný a láka vás pozrieť si celé video.

Príbeh je jedinečný a text informuje bez toho, aby prezradil všetko, čo sa dozviete v dlhšom videu. Ide o nezabudnuteľný, dobrosrdečný spôsob prezentácie príbehu zákazníka, ktorý ukazuje, že spoločnosť Square si váži svojich zákazníkov.

Zoom Video Communications

Zoom

Reklama od Zoomu je skelým príkladom, ako viesť oboma titulkami: platformu používa väčšina špičkových spoločností a má výborné hodnotenia na stránkach s recenziami. Odkaz „Pracujte plynulejšie” je priateľský a priamy zároveň. Fotografia z kancelárskeho prostredia korešponduje s posolstvom Zoomu.

Vodafone UK

Vodafone

Jasná červená farba spoločnosti Vodafone okamžite upúta vašu pozornosť a jednoduchá grafika vás prinútu upriamiť pozornosť na SIM kartu, ktorú propaguje. Je jasné, čo presne získate. Veľa dát za výhodné peniaze. Lákavá ponuka, však? Vodafone vie, ako na to!

Cestovanie

EF Tours

EF tours

EF vo svojej videoreklame zobrazuje život študenta, ktorý prvýkrát vstúpil do Atlantického oceánu. Priblížením konkrétneho okamihu a jednotlivca EF zdôrazňuje vplyv svojich vzdelávacích zájazdov s emočným prifarbením. Páči sa nám, ako vás slogan plný inšpirácie núti pozrieť si celé video.

New England Aquarium

Aquarium

Sofistikované použitie tyrkysovej farby umožňuje New England Aquarium rýchlo zapôsobiť na používateľov. Potenciálnym návštevníkom ukazuje, že kúpou vstupenky do akvária prispejú k ochrane planéty. Je relevantná presne pre ten typ ľudí, ktorí by s najväčšou pravdepodobnosťou navštívili akvárium. Oslovuje milovníkov zvierat a Zeme.

Expedia

Expedia

Expedia touto reklamou nepredáva len letenky a hotelové izby, ale aj zážitok. Od lahodných mušlí cez ultračerstvé ryby až po šumiace vlny na pobreží Talianska, vo vás vyvoláva túžbu objaviť nový kút sveta. Láka vás kliknúť a pozrieť sa, čo všetko by ste ešte mohli preskúmať, keby ste si rezervovali výlet.

Lyft

Lyft

Spoločnosť Lyft dáva svojmu reklamnému publiku jednoduchý rýchly kód. Môžu ho využiť noví používatelia, ktorí ponúkajú alebo hľadajú spolujazdu. Text tlačidla s nápisom „Stiahnuť” hovorí, že si stačí stiahnuť bezplatnú aplikáciu a získate kredity.

Southwest

Southwest1

Southwest vás naláka na kliknutie na reklamu tým, že vetu rozkladá do niekoľkých obrázkov. Hoci spoločnosť pôsobí v celej krajine, vytvára personalizovaný zážitok pre obyvateľov Atlanty.

Páči sa nám aj nápad zdieľať fakt, že Southwest má 90 liniek s odletom z Atlanty. Ukazuje tým, že sa ponúka let pre každého. A nakoniec, ť umožňuje prejsť na rezerváciu priamo z reklamy.

Singapore Airlines

Singapore Air

Spoločnosť Singapore Airlines efektívne využíva pozitívne recenzie svojich zákazníkov, aby ukázala, ako radi ľudia cestujú práve prostredníctvom nej. Reklama ukazuje ľudskú stránku tým, že ďakuje svojim zákazníkom.

Je účinná na zvýšenie povedomia o značke, ale aj ako reklama na ich hlavný produkt. Ak niekto práve hľadá lety, keď narazí na túto reklamu, bude si ich môcť okamžite rezervovať z CTA v reklame.

Airstream

Airstream

Fotografia karavanu Airstream vyniká svojou krásou. Vďaka zapadajúcemu slnku a útulným retiazkovým svetlám reklama vyvoláva túžbu relaxovať so skupinou priateľov. Zaujalo nás tiež tiež, že ide o výzvu na stiahnutie brožúry o kempingových vozidlách. Spoločnosť vás nežiada, aby ste investovali tisíce dolárov, vie, že kúpa vozidla je veľké rozhodnutie. Namiesto toho ponúka cenný zdroj informácií. To spoločnosti Airstream umožňuje získavať informácie o zámeroch potenciálnych kupujúcich.

Záverečné myšlienky

Ak ste si prezreli všetkých 50 príkladov skvelých reklám, je čas začať s vlastnou reklamnou stratégiou. Nezabudnite, že každé publikum je iné, takže nájdenie formátu, štýlu copywritingu a vytvorenie ponuky, ktorá prinúti vaše publikum kliknúť, si vyžiada čas.