See – Think – Do – Care Framework
31. mája 2023
-
STDC pomáha lepšie pochopiť nákupné procesy a rozhodovanie zákazníkov, vďaka čomu potom môže navrhovať a stavať fungujúce marketingové stratégie a taktiky.
Fáza SEE: zákazník vyhľadáva mobilný telefón bez potreby nákupu, vyhľadávajúca fráza je teda “mobilný telefón”.
Fáza THINK: zákazník už zvažuje nákup, vyhľadávajúca fráza je teda napr. “najlepší mobilná telefón na trhu”.
Fáza DO: zákazník vyhľadáva konkrétny model telefónu, napr. “iPhone 14 Pro kamenná predajňa Bratislava”. Táto fáza je najkonverznejšia, avšak zákazníka sprevádzame pri všetkých jeho krokoch.
Fáza CARE: zákazníkovi poskytujeme pozáručné služby, napr. návody ako produkt používať, súvisiace produkty atď.